Skorzystaj z naszego świetnego programu lojalnościowego Ďalej
Wyszukiwanie

Reklamacje

Jak postępować?

Po otrzymaniu towaru prosimy sprawdzić, czy opakowanie jest nienaruszone. Jeśli jest uszkodzone, należy to zgłosić bezpośrednio firmie przewozowej na miejscu. W domu dokładnie sprawdź paczkę (ilość, czy jest w porządku, czy dostarczono właściwą tkaninę i ewentualne wady tkaniny). Jeśli zauważysz błąd, w pierwszej kolejności napisz do nas na info@bubulakovo.sk (nie zawsze możemy odebrać telefon). Opisz nam wadę i nie zapomnij dołączyć zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą najpóźniej w ciągu 48 godzin.

Reklamacja czy odstąpienie od umowy?

Tkaniny są cięte na miarę, więc nie można odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Możliwa jest jedynie reklamacja – dziura w tkaninie, błąd w druku, inna ilość. Nie można odstąpić od umowy z powodu niezadowolenia z odcienia, wielkości wzoru itp.

Jeśli znajdziesz w tkaninie dziurkę, wadliwy druk itp., jest to reklamacja. Prosimy o zrobienie zdjęcia wady i przesłanie go mailem. Staramy się rozwiązywać wszystkie reklamacje do zadowolenia klienta poprzez wymianę towaru, zwrot pieniędzy lub uzgodnienie rabatu.

Ponieważ towar od producenta przychodzi do nas w dużych ilościach, a następnie jest u nas przetwarzany, możliwe jest, że przegapimy ewentualne błędy w druku lub materiale. Staramy się robić wszystko, aby do tego nie doszło, ale jesteśmy tylko ludźmi. Prosimy więc o wyrozumiałość. Na pewno zawsze rozwiążemy wszystko ku Państwa zadowoleniu.

Tasiemki, paski, gumki są często dostarczane z przecięciem. Staramy się dostarczać je bez przecięcia w całości, ale nie zawsze jest to możliwe. Materiały należy zawsze przed praniem. Przy pierwszym praniu mogą puszczać kolor. Zawsze należy liczyć się ze skurczliwością.

Brudny materiał staramy się ciąć ponad zamówioną ilość. Małe plamy, które można wyprać, nie są przedmiotem reklamacji.

Pełny tekst Regulaminu reklamacyjnego znajdziesz w Ogólnych warunkach handlowych.

E-mail Facebook Instagram