Skorzystaj z naszego świetnego programu lojalnościowego Ďalej
Wyszukiwanie

Warunki handlowe

1. Ogólne postanowienia

Niniejsze warunki handlowe regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy kupna-sprzedaży zawartej między przedsiębiorcą, którym jest Bubulákovo s.r.o., z siedzibą pod adresem Lužná 2320/6, Šaľa 927 05, NIP: 53475321, zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym Sądu Okręgowego w Trnawie, wpis numer: 48090/T (dalej jako "przedsiębiorca") a kupującym, której przedmiotem jest zakup i sprzedaż towarów na stronie internetowej sklepu internetowego przedsiębiorcy.

Dane kontaktowe przedsiębiorcy:

Bubulákovo s.r.o., z siedzibą pod adresem Lužná 2320/6, Šaľa 927 05, NIP: 53475321, wpisana do Rejestru Handlowego Sądu Okręgowego w Trnawie, wpis numer: 48090/T
NIP: 2121405132
NIP UE: SK2121405132
Punkt sprzedaży:
Diakovská 14, Šaľa 927 01
Telefon: +421 905 383 904
E-mail: info@bubulakovo.sk

Organ nadzoru:
Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI)
Inspektorat SOI
dla Kraju Nitrzańskiego
P.O.BOX 49/A, Staničná 9,
950 50 Nitra 1

http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi


1.1 Niniejsze warunki handlowe w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży stanowią integralną część umowy. W przypadku, gdy przedsiębiorca i kupujący zawrą pisemną umowę kupna-sprzedaży, w której ustalą warunki odmienne od tych warunków handlowych, to postanowienia umowy kupna-sprzedaży będą pierwszeństwem nad tymi warunkami handlowymi. Tak ustalone warunki nie mogą być sprzeczne z innymi regulacjami prawnymi (np. skrócenie terminu na zwrot towaru, okres odpowiedzialności za wady itp.). Wszystkie stosunki prawne zawierane są zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Słowackiej.

1.2 Umową dodatkową na cele niniejszych warunków handlowych rozumie się każdą umowę dotyczącą dostawy lub udzielenia kolejnego produktu, który jest związany z przedmiotem umowy zawartej na odległość, niezależnie od tego, czy produkt dostarczy lub udzieli przedsiębiorca, czy inna osoba na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą.

1.3 Wyświetlana cena zakupu za towar na jakiejkolwiek stronie internetowej sklepu internetowego prowadzonym przez przedsiębiorcę obejmuje podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości określonej obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej i nie obejmuje ceny za dostawę towaru ani innych usług opcjonalnych. Wszystkie promocje obowiązują do wyczerpania zapasów, o ile dla danego towaru nie podano inaczej.

1.4 Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany ceny towaru podanej na którejkolwiek stronie internetowej sklepu internetowego prowadzonym przez przedsiębiorcę. Zmiana ceny towaru nie ma zastosowania do umów kupna-sprzedaży zawartych przed zmianą ceny, niezależnie od tego, czy dostawa towaru jeszcze nie nastąpiła.

1.5 W przypadku, gdy przedsiębiorca nie spełni swoich obowiązków określonych w obowiązujących przepisach prawa Republiki Słowackiej lub Unii Europejskiej albo w niniejszych warunkach handlowych, kupujący może dochodzić swoich praw wobec przedsiębiorcy za pośrednictwem odpowiedniego sądu.

2. Sposób zawierania umowy kupna-sprzedaży

2.1 Propozycja zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest przesyłana przez kupującego przedsiębiorcy w formie wypełnionego i wysłanego formularza na stronie internetowej przedsiębiorcy, którym przesłał propozycję zawarcia umowy kupna-sprzedaży, przedmiotu której jest odpłatne przeniesienie własności towaru oznaczonego przez kupującego za cenę kupna oraz na warunkach określonych w niniejszym zamówieniu (dalej jako „zamówienie”).

2.2 Po wysłaniu zamówienia kupujący otrzyma na swoją adres e-mail automatyczne powiadomienie o przyjęciu zamówienia do systemu elektronicznego przedsiębiorcy (dalej jako „potwierdzenie doręczenia zamówienia“). Na adres e-mail kupującego mogą być wysyłane wszelkie dalsze informacje dotyczące jego zamówienia, jeśli zajdzie taka potrzeba.

2.3 Potwierdzenie doręczenia zawiera informacje o tym, że przedsiębiorcy zostało doręczone zamówienie, jednak nie jest ono akceptacją propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

2.4 Przedsiębiorca następnie wyśle na adres e-mail kupującego informację o tym, czy zamówienie kupującego zostało zaakceptowane (dalej jako „akceptacja zamówienia”). Akceptacja zamówienia zawiera informacje o nazwie i specyfikacji towaru, którego sprzedaż jest przedmiotem umowy kupna-sprzedaży, oraz dane dotyczące ceny towaru i/lub innych usług, przewidywanym terminie dostawy towaru, nazwie i danych dotyczących miejsca, w którym ma być dostarczony towar, dane o ewentualnej cenie, warunkach, sposobie i terminie transportu towaru do uzgodnionego miejsca dostawy dla kupującego, dane o przedsiębiorcy (nazwa handlowa, siedziba, NIP, numer wpisu do rejestru przedsiębiorców itp.), a także inne niezbędne informacje.

2.5 Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta w momencie doręczenia kupującemu akceptacji zamówienia w formie elektronicznej lub pisemnej.

2.6 Przedsiębiorca w jasny, jednoznaczny, zrozumiały i niebudzący wątpliwości sposób poinformował kupującego przed wysłaniem zamówienia o informacjach przedumownych dotyczących warunków płatności, handlowych, transportowych i innych, w taki sposób, że:

  • a) o głównych cechach produktu w zakresie odpowiednim do zastosowanego środka komunikacji oraz o produkcie poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • b) o nazwie handlowym i siedzibie przedsiębiorcy albo osoby, w imieniu której przedsiębiorca prowadzi działalność, poinformował na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w artykule 1 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • c) o numerze telefonu przedsiębiorcy, adresie elektronicznej pošty przedsiębiorcy oraz o innych środkach komunikacji online między kupującym a przedsiębiorcą poinformował na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w artykule 1 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • d) o adresie przedsiębiorcy lub osoby działającej w imieniu przedsiębiorcy, pod którą kupujący może dochodzić praw związanych z odpowiedzialnością za wady towaru lub usługi, odstąpienia od umowy, złożenia wniosku o naprawę lub innego zgłoszenia, poinformował w artykule 1 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • e) o łącznej cenie towaru lub usługi, w tym podatku od towarów i usług (VAT) oraz wszystkich innych podatków, a także o sposobie jej obliczania, jeżeli z powodu charakteru towaru lub usługi niemożliwe jest uprzednie jej odpowiednie określenie, a także o kosztach transportu, dostawy, pocztowych i innych kosztach oraz opłatach, albo o fakcie, że tych kosztów i opłat nie można określić z góry, oraz o tym, że kupujący będzie zobowiązany je uiszczać — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy,
  • f) o warunkach płatności, warunkach dostawy oraz o terminie, w którym przedsiębiorca zobowiązuje się dostarczyć towar lub świadczyć usługę — poinformował w odpowiednich artykułach niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • g) o istnieniu i okresie trwania ustawowej odpowiedzialności przedsiębiorcy za wady towaru, treści cyfrowej oraz usługi cyfrowej, a także o dostępności gwarancji konsumenckiej, jeśli przedsiębiorca lub producent ją zapewnia, oraz o procedurach składania roszczeń i rozpatrywania odpowiedzialności za wady, reklamacji i zgłoszeń kupującego — poinformował w odpowiednich artykułach niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • h) o istnieniu i okresie trwania odpowiedzialności za wady usługi oraz o procedurach dochodzenia praw z tytułu odpowiedzialności za wady usługi — poinformował w odpowiednich artykułach niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • i) o warunkach serwisu posprzedażnego w odpowiednich artykułach niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • j) o kompatybilności i interoperacyjności rzeczy z elementami cyfrowymi, treścią cyfrową oraz usługą cyfrową, o których przedsiębiorca wie albo można rozsądnie oczekiwać, że o nich wie, oraz o których informował przy poszczególnych produktach na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • k) o prawie konsumenta do złożenia przedsiębiorcy wniosku o naprawę, ze wskazaniem specjalnego odnośnika do strony internetowej, na której opublikowane są informacje o odpowiednim podmiocie alternatywnego rozstrzygania sporów — poinformował w artykule 11 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • l) o prawie kupującego do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, o warunkach, terminie oraz procedurze dochodzenia prawa do odstąpienia od umowy — poinformował w artykule 10 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • m) w artykule 10 oraz w załączniku niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy; przedsiębiorca jednocześnie udostępnił sam formularz do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w załączniku niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • n) w artykule 10 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy, oraz poinformował, że jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, będzie ponosił koszty związane z zwrotem towaru przedsiębiorcy zgodnie z § 21 ust. 3 Ustawy nr 108/2024 Z. z. o ochronie konsumentów oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw (dalej jako „Ustawa”), a także, jeśli odstąpi od umowy i poniesie koszty zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może być odesłany za pośrednictwem poczty, poinformował o tym,

  • o) w artykule 10 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy, oraz poinformował, że obowiązkiem kupującego jest uregulować przedsiębiorcy cenę za rzeczywiście świadczone usługi zgodnie z § 21 ust. 5 Ustawy, jeśli kupujący odstąpi od umowy o świadczenie usług po udzieleniu wyraźnej zgody przedsiębiorcy zgodnie z § 17 ust. 10 lit. c) tej samej ustawy,

  • p) w artykule 10 niniejszych warunków handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy, oraz poinformował o okolicznościach, w których kupujący traci prawo do odstąpienia od umowy,

  • q) o istnieniu odpowiednich kodeksów postępowania, które przedsiębiorca zobowiązał się przestrzegać, oraz o sposobie, w jaki kupujący może się z nimi zapoznać lub uzyskać ich treść — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • r) o czasie trwania umowy, jeśli jest zawarta na czas określony; jeśli jest zawarta na czas nieokreślony lub jeśli jej ważność jest automatycznie przedłużana, oraz o warunkach rozwiązania umowy — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • s) o minimalnym czasie trwania zobowiązań kupującego wynikających z umowy kupna-sprzedaży, jeśli z umowy kupna-sprzedaży wynika takie zobowiązanie, poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • t) o obowiązku kupującego uregulować zaliczkę lub zapewnić inną formę zabezpieczenia finansowego na żądanie przedsiębiorcy oraz o warunkach, które mają zastosowanie do jej udzielenia, jeśli z umowy kupna-sprzedaży wynika taki obowiązek — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • u) o funkcjonalności rzeczy z elementami cyfrowymi, treści cyfrowej oraz usługi cyfrowej, w tym dostępnych środków ochrony technicznej, poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • v) o możliwości i warunkach rozstrzygania sporów pozasądownie poprzez system alternatywnego rozwiązywania sporów, jeśli przedsiębiorca zobowiązał się korzystać z tego systemu — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • w) o czynnościach niezbędnych do zawarcia umowy kupna-sprzedaży, przy czym te czynności opisał w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy,

  • x) o tym, że umowa kupna-sprzedaży zostanie przechowana w formie elektronicznej u sprzedawcy i będzie dostępna dla kupującego po jego pisemnym żądaniu — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy.

  • y) o tym, że językiem stosowanym przy zawieraniu umowy jest język słowacki — poinformował na odpowiedniej stronie katalogowej sklepu internetowego przedsiębiorcy oraz w niniejszych warunkach handlowych, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego przedsiębiorcy.

2.7 Jeżeli przedsiębiorca nie wypełnił obowiązku informacyjnego dotyczącego uiszczenia dodatkowych opłat lub innych kosztów zgodnie z punktem 2.6. lit. e) niniejszych warunków handlowych albo o kosztach zwrotu towaru zgodnie z punktem 2.6. lit. n) niniejszych warunków handlowych, kupujący nie jest zobowiązany do ich uregulowania.

3. Prawa i obowiązki przedsiębiorcy

3.1 Przedsiębiorca jest zobowiązany:

  • a) dostarczyć kupującemu towar w uzgodnionej ilości, jakości i terminie potwierdzonej zamówieniem akceptacji, oraz zapakować go lub przygotować do transportu w sposób niezbędny do jego zachowania i ochrony

  • b) Zapewnić, aby dostarczony towar spełniał obowiązujące przepisy prawa Republiki Słowackiej.

  • c) bez zwłoki po zawarciu umowy kupna-sprzedaży, najpóźniej jednak wraz z dostarczeniem towaru, zapewnić kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy kupna-sprzedaży na trwałym nośniku, na przykład za pomocą e-maila. Potwierdzenie musi zawierać wszystkie informacje wymienione w punkcie 2.6, w tym formularz do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

  • d) oddać kupującemu najpóźniej wraz z towarem w formie pisemnej lub elektronicznej wszelkie dokumenty niezbędne do przejęcia i użytkowania towaru oraz inne dokumenty przewidziane obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej (instrukcje w języku słowackim, karta gwarancyjna, list przewozowy, dokument podatkowy).

3.2 Przedsiębiorca ma prawo do terminowej i należytej zapłaty ceny kupna za dostarczony towar od kupującego.

3.3 Jeśli z powodu wyczerpania zapasów lub niedostępności towaru przedsiębiorca nie jest w stanie dostarczyć towaru kupującemu w terminie uzgodnionym w umowie kupna-sprzedaży lub określonym niniejszymi warunkami, jest on zobowiązany zaoferować kupującemu zamienne świadczenie lub możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży albo jej odwołania. W przypadku, gdy kupujący w uzasadnionym terminie nie przyjmie oferowanego zamiennego świadczenia ani nie odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, przedsiębiorca ma prawo odstąpić od umowy, a jeśli kupujący już uiścił cenę lub jej część, przedsiębiorca jest zobowiązany zwrócić już uiszczoną część ceny w terminie 14 dni od doręczenia odstąpienia od umowy kupującemu.

4. Prawa i obowiązki kupującego

4.1 Kupujący został przedsiębiorcy poinformowany, że częścią zamówienia jest obowiązek uregulowania ceny.

4.2 Kupujący jest zobowiązany:

  • a) odebrać zamówiony i dostarczony towar,

  • b) uregulować przedsiębiorcy uzgodnioną cenę kupna w ustalonym terminie płatności, w tym koszty dostarczenia towaru,

  • c) potwierdzić odbiór towaru swoim podpisem lub podpisem osoby przez niego upoważnionej na liście przewozowym.

4.3 Kupujący ma prawo do dostarczenia towaru w ilości, jakości, terminie i miejscu uzgodnionym z stronami umowy.

5. Warunki dostawy i płatności

5.1 Zwykła dostępność towaru z terminem jego wysyłki jest podana przy każdym towarze na stronie internetowej sklepu online.

5.2 Jeśli sprzedawca i kupujący nie ustalili inaczej w umowie kupna-sprzedaży, sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar kupującemu niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 30 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Jeśli sprzedawca nie spełni swojego obowiązku dostarczenia towaru w terminie przewidzianym w pierwszym zdaniu, kupujący wezwie go do dostarczenia towaru w wyznaczonym przez siebie dodatkowym, rozsądnym terminie. Jeśli sprzedawca nie dostarczy towaru także w tym dodatkowym, rozsądnym terminie, kupujący ma prawo odstąpić od umowy.

5.3 Sprzedawca ma prawo wezwać kupującego do odebrania towaru również przed upływem terminu dostarczenia towaru ustalonego w umowie kupna-sprzedaży.

5.4 Kolorowe wyświetlenie towaru na monitorze może nie dokładnie odzwierciedlać rzeczywiste odcienie kolorów, jakie kupujący będzie postrzegać w rzeczywistości. Wyświetlanie odcieni kolorów zależy m.in. od jakości monitora wyświetlającego lub innego używanego urządzenia wyświetlającego.

5.5 Kupujący jest zobowiązany odebrać towar w miejscu, które zostało wyznaczone przez sprzedawcę lub jego przedstawiciela upoważnionego do dostarczenia towaru kupującemu, zgodnie z umową kupna-sprzedaży lub w inny sposób, w terminie wyznaczonym przed dostawą towaru (zwane dalej „Miejscem”). Kupujący jest zobowiązany odebrać towar w czasie, który został ustalony przez sprzedawcę lub jego przedstawiciela upoważnionego do dostarczenia towaru kupującemu, zgodnie z umową kupna-sprzedaży lub w inny sposób, w terminie wyznaczonym przed dostawą towaru (zwane dalej „Zakresem czasowym”).

5.6 W przypadku, gdy sprzedawca dostarczy towar kupującemu do Miejsca i w Zakresie czasowym, kupujący jest zobowiązany odebrać towar osobiście lub zapewnić, aby towar odebrała osoba przez niego upoważniona na wypadek swojej nieobecności, oraz podpisać protokół zapłaty ceny zakupu oraz dostarczenia i przekazania towaru. Osoba trzecia upoważniona do odbioru towaru jest zobowiązana przedłożyć sprzedawcy kopię akceptacji zamówienia. Za dostarczenie i odebranie towaru uważa się moment dostarczenia towaru kupującemu. Dostarczenie towaru kupującemu oznacza dostarczenie towaru na Miejsce, jego odbiór przez kupującego lub osobę trzecią upoważnioną przez kupującego oraz podpisanie protokołu zapłaty ceny zakupu oraz dostarczenia i przekazania towaru przez kupującego lub osobę trzecią przez niego upoważnioną.

5.7 Jeśli konieczne będzie zapakowanie towaru z powodu nieobecności kupującego w Miejscu i w Zakresie czasowym lub w przypadku, gdy kupujący bez uprzedniego pisemnego odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie odbierze towaru w ciągu 7 dni od bezskutecznego upływu Zakresu czasowego, sprzedawca ma prawo dochodzić odszkodowania za poniesione szkody w wysokości rzeczywistych kosztów związanych z próbą bezskutecznej dostawy towaru do Miejsca.

5.8 Umowa kupna-sprzedaży jest zawarta z warunkiem zawieszającym, zgodnie z którym, jeśli kupujący nie ureguluje sprzedawcy ustalonej ceny kupna zgodnie z punktem 4.2 tych warunków handlowych w terminie 15 dni od wezwania sprzedawcy do odbioru towaru, umowa od początku ulega rozwiązaniu, strony zwracają sobie lub wyrównują wszystkie otrzymane świadczenia, a sprzedawca nabywa prawo do swobodnego dysponowania zamówionym towarem.

5.9 Kupujący ma prawo sprawdzić przesyłkę, czyli towar oraz jego opakowanie, zaraz po dostarczeniu, w obecności przedstawiciela sprzedawcy. W przypadku stwierdzenia istnienia wady towaru i/lub gdy przesyłka jest niekompletna (mniejsza liczba sztuk towaru lub brak zamówionego towaru), przedstawiciel sprzedawcy jest zobowiązany na żądanie kupującego sporządzić Protokół szkody, zawierający zakres i charakter wad towaru, którego poprawność potwierdzi kupujący. Na podstawie tak sporządzonego protokołu dostarczonego sprzedawcy, kupujący może odmówić przyjęcia dostarczonego towaru z wadą lub potwierdzić dostarczenie towaru z wadą i następnie, zgodnie z art. 8 tych warunków handlowych, dochodzić odpowiedzialności za wady towaru u sprzedawcy lub u innej osoby, o której sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy lub przed wysłaniem zamówienia (zwanej dalej „wyznaczona osoba”). W przypadku, gdy kupujący odmówi przyjęcia towaru z wadą, wszelkie konieczne koszty związane z jego zwrotem na rzecz sprzedawcy ponosi sprzedawca.

5.10 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w przypadku nie dostarczenia towaru przez sprzedawcę w terminie określonym w punkcie 5.2 tych warunków handlowych, a sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić kupującemu już zapłaconą część ceny zakupu w taki sam sposób, jakiego użył kupujący przy swojej płatności, o ile strony nie ustalą innego sposobu zwrotu, bez pobierania od kupującego dodatkowych opłat.

6. Cena zakupu

6.1 Cena zakupu za towar ustalona w umowie kupna-sprzedaży między sprzedawcą a kupującym jest podana w akceptacji zamówienia (zwanej dalej "ceną zakupu"). Jeśli cena zakupu podana w potwierdzeniu dostawy zamówienia jest wyższa niż cena za ten sam towar podana w ofercie sklepu internetowego w momencie wysłania zamówienia przez kupującego, sprzedawca wyśle kupującemu wiadomość elektroniczną z informacją o ofercie nowej ceny zakupu na inną kwotę, która będzie uważana za propozycję sprzedawcy do zawarcia nowej umowy kupna-sprzedaży, którą kupujący musi jednoznacznie potwierdzić e-mailem lub pisemnie, aby doszło do ważnego zawarcia nowej umowy.

6.2 Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedawcy cenę zakupu wraz z kosztami dostarczenia towaru gotówką, lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym towaru, za pobraniem w miejscu dostawy towaru lub bezgotówkowym przelewem na konto sprzedawcy, podane w akceptacji zamówienia lub na stronie internetowej sprzedawcy w okresie przed odbiorem towaru.

6.3 W przypadku, gdy kupujący dokona zapłaty sprzedawcy ceny zakupu przelewem bezgotówkowym, za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym cała cena zakupu została zaksięgowana na rachunku sprzedawcy.

6.4 Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedawcy cenę zakupu za uzgodniony towar w terminie określonym w umowie kupna-sprzedaży, najpóźniej jednak przy odbiorze towaru.

6.5 W przypadku, gdy kupujący nie zapłaci sprzedawcy całej ceny zakupu przed dostarczeniem towaru na Miejsce, a strony nie ustaliły płatności ceny za towar w ratach, sprzedawca ma prawo odmówić dostarczenia towaru kupującemu.

6.6 Koszty związane z montażem i wniesieniem towaru nie są uwzględnione w cenie zakupu i sprzedawca nie jest zobowiązany do zapewnienia tych usług kupującemu.

7. Nabycie własności i przeniesienie ryzyka szkody na towarze

7.1 Odbiorem towaru w uzgodnionym miejscu przechodzi własność do towaru na kupującego. Kupujący, który nie spełnia definicji konsumenta podanej w § 52 ust. 4 Kodeksu cywilnego, nabywa własność do towaru dopiero po całkowitej zapłacie całej ceny zakupu za towar.

7.2 Ryzyko szkody na towarze przechodzi na kupującego w chwili, gdy kupujący lub osoba trzecia przez niego upoważniona odbierze towar od sprzedawcy lub jego przedstawiciela upoważnionego do doręczenia towaru, albo gdy to nie nastąpi w terminie, wówczas w chwili, gdy sprzedawca umożliwi kupującemu manipulowanie towarem, a kupujący nie odbierze towaru.

​​​​8. Odpowiedzialność za wady

8.1 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie wady, które posiada sprzedany towar w momencie dostawy i które ujawnią się w ciągu dwóch lat od dostawy towaru. W przypadku towarów używanych strony mogą się umówić na krótszy okres odpowiedzialności sprzedawcy za wady, nie krótszy jednak niż jeden rok od dostawy towaru. Jeśli wada ujawni się w tym okresie, przyjmuje się, że wada istniała już w chwili dostawy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy udowodniono coś przeciwnrego lub gdy ten domniemany okres jest sprzeczny z charakterem towaru lub wadą.

8.2 Jeżeli przedmiotem umowy kupna jest rzecz zawierająca elementy cyfrowe, przy której treść cyfrowa ma być dostarczana lub usługa cyfrowa świadczona nieprzerwanie przez uzgodniony czas, sprzedawca odpowiada za każdą wadę, która wystąpi lub ujawni się w trakcie całego uzgodnionego okresu, ale nie krócej niż przez dwa lata od dostawy rzeczy zawierającej elementy cyfrowe.

8.3 Jeżeli sprzedawca odpowiada za wadę sprzedanego towaru, kupujący ma względem niego prawo do usunięcia wady poprzez naprawę lub wymianę (§ 623 Kodeksu cywilnego), prawo do odpowiedniej obniżki ceny zakupu lub prawo odstąpienia od umowy kupna (§ 624 Kodeksu cywilnego).

8.4 Kupujący może dochodzić roszczeń z tytułu odpowiedzialności za wady wyłącznie wtedy, gdy zgłosił wadę w ciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia, najpóźniej jednak przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy za wady.

8.5 Sprzedawca lub wyznaczona osoba niezwłocznie po zgłoszeniu wady przez kupującego wystawi pisemne potwierdzenie zgłoszenia wady. W potwierdzeniu tym sprzedawca wyznaczy termin, w którym wada zostanie usunięta. Termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia zgłoszenia wady, chyba że dłuższy okres jest uzasadniony obiektywnymi przyczynami, na które sprzedawca nie ma wpływu.

8.6 Sprzedawca lub wyznaczona osoba wystawi kupującemu potwierdzenie zgłoszenia wady towaru w odpowiedniej formie wybranej przez sprzedawcę, na przykład w formie e-mailu lub w formie pisemnej. W tym dokumentie jest zobowiązany dokładnie wskazać zgłoszone wady towaru oraz jeszcze raz pouczyć kupującego o jego prawach wynikających z §§ 623 i 624 Kodeksu cywilnego.

8.7 Kupujący ma prawo wybrać usunięcie wady przez wymianę towaru lub naprawę towaru. Kupujący nie może wybrać metody usunięcia wady, która jest niemożliwa do wykonania lub która w porównaniu z inną metodą usunięcia wady spowodowałaby sprzedawcy nieuzasadnione koszty, z uwzględnieniem wszystkich okoliczności.

8.8 W przypadku wady możliwej do usunięcia, kupujący ma prawo domagać się jej bezpłatnego usunięcia. Sprzedawca usunie wadę w odpowiednim, rozsądnym terminie. Za rozsądny termin uważa się najkrótszy czas potrzebny sprzedawcy na ocenę wady oraz na dokonanie naprawy lub wymiany towaru, uwzględniając charakter towaru, rodzaj i powagę wady.

8.9 Sprzedawca ma prawo odmówić usunięcia wady, jeżeli naprawa lub wymiana nie są możliwe albo gdy z uwagi na wszystkie okoliczności wymagałyby one nieuzasadnionych kosztów.

8.10 Na potrzeby naprawy lub wymiany kupujący przekaże lub udostępni towar sprzedawcy albo osobie przez niego wyznaczonej.

8.11 Sprzedawca dostarczy naprawiony towar lub towar zastępczy kupującemu na własny koszt, w taki sam sposób lub podobny, w jaki kupujący dostarczył mu wadliwy towar, chyba że strony postanowią inaczej. Jeśli kupujący nie odbierze towaru w terminie sześciu miesięcy od dnia, w którym miał go odebrać, sprzedawca może sprzedać towar. W przypadku towaru o wyższej wartości, sprzedawca uprzednio poinformuje kupującego o planowanej sprzedaży i zapewni mu odpowiedni dodatkowy czas na odebranie towaru.

8.12 Sprzedawca niezwłocznie po sprzedaży wypłaci kupującemu dochód ze sprzedaży towaru, po odliczeniu kosztów, które celowo poniósł na jego przechowywanie i sprzedaż, jeśli kupujący zgłosi swoje prawo do udziału w dochodzie w rozsądnym terminie, podanym przez sprzedawcę w powiadomieniu o planowanej sprzedaży towaru.

8.13 Jeżeli sprzedawca odmówi odpowiedzialności za wady, przyczyny odmowy pisemnie poinformuje kupującego. Jeśli kupujący za pomocą opinii rzeczoznawcy lub ekspertyzy wydanej przez akredytowaną, upoważnioną lub notyfikowaną osobę udowodni odpowiedzialność sprzedawcy za wadę, może zgłaszać wadę wielokrotnie, a sprzedawca nie może odmówić odpowiedzialności za wadę.

8.14 Kupujący ma prawo żądać od sprzedawcy zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych w związku ze zgłoszeniem wady, za którą sprzedawca jest odpowiedzialny, oraz z dochodzeniem roszczeń z tytułu odpowiedzialności za wadę. Kupujący musi swoje roszczenie zgłosić sprzedawcy najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy od dostarczenia naprawionego lub zastępczego towaru, wypłaty obniżki z ceny lub zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy, w przeciwnym razie prawo to wygasa.

8.15 Kupujący ma prawo do odpowiedniej obniżki z ceny zakupu albo może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży również bez wyznaczenia dodatkowego, rozsądnego terminu, jeśli sprzedawca nie naprawił ani nie wymienił towaru, albo odmówił usunięcia wady na podstawie punktu 8.9, albo mimo naprawy lub wymiany towaru występuje ta sama wada, albo wada jest tak poważna, że uzasadnia natychmiastową obniżkę z ceny zakupu lub odstąpienie od umowy, albo sprzedawca oświadczył, albo z okoliczności wynika, że nie usunie on wady w rozsądnym terminie albo bez powodowania poważnych trudności dla kupującego.

8.16 Jeśli umowa dotyczy zakupu wielu rzeczy, kupujący może odstąpić od niej jedynie w odniesieniu do wadliwego towaru. W odniesieniu do pozostałych towarów może odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy nie można racjonalnie oczekiwać, że będzie zainteresowany zachowaniem pozostałych towarów bez wadliwego towaru.

8.17 Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 8.15, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná.

  1. Obchodník po odstúpení od zmluvy kupujúcim a vrátení tovaru späť obchodníkovi, vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru alebo po preukázaní, že kupujúci tovar zaslal obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu alebo vyplatí zľavu kupujúcemu rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, pokiaľ kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.
  2. Na vybavovanie zodpovednosti za vady sa vzťahuje čl. 8 týchto obchodných podmienok. Kupujúci bol riadne oboznámený a informovaný o podmienkach a spôsobe uplatňovania zodpovednosti za vady tovaru vrátane údajov o tom, kde možno zodpovednosť za vady uplatniť tak, že umiestnil tieto obchodné podmienky na príslušnej podstránke elektronického obchodu obchodníka a kupujúci mal možnosť si ich v čase pred odoslaním objednávky prečítať.
  3. Zodpovednosť za vady sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od obchodníka prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.
  4. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť zodpovednosť za vady v prevádzkarni obchodníka alebo u určenej osoby tak, že doručí tovar do prevádzkarne obchodníka alebo prevádzkarne určenej osoby a doručí obchodníkovi, resp. určenej osobe prejav vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo (ďalej len „Oznámenie o vytknutí vady“) napr. vo forme vyplneného formulára na uplatnenie zodpovednosti za vady, ktorý je umiestnený na príslušnej podstránke elektronického obchodu obchodníka. Obchodník odporúča tovar pri jeho zasielaní poistiť. Zásielky na dobierku obchodník ani určená osoba nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o vytknutí vady pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Zoznam určených osôb je uvedený na príslušnej podstránke elektronického obchodu alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť obchodník.
  5. Konanie týkajúce sa zodpovednosti za vady tovaru, ktorý sa dá doručiť obchodníkovi začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
  1. doručenie Oznámenia o vytknutí vady tovaru obchodníkovi alebo určenej osobe,
  2. doručenie tovaru od kupujúceho obchodníkovi alebo určenej osobe,
  3. doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru obchodníkovi alebo určenej osobe, ak sú tieto údaje nevyhnutné na identifikáciu vady tovaru a opravu tovaru;
  1. Ak je predmetom vytknutia vady tovar, ktorý sa nedá objektívne doručiť obchodníkovi – tovar je pevne zabudovaný, alebo nadrozmerný tovar zmontovaný jednorazovými nerozoberateľnými spojmi, napr. lepením, nitovaním, zváraním, spájkovaním a pod. – (ďalej len „Nedoručiteľný tovar“), obchodník sa môže s kupujúcim dohodnúť, že obchodník takýto tovar posúdi osobne, resp. prostredníctvom ním poverenej osoby priamo u kupujúceho. Kupujúci je v takomto prípade okrem splnenia podmienok podľa bodov 8.22 písm. a) a c) týchto obchodných podmienok povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na vykonanie obhliadky Nedoručiteľného tovaru obchodníkom alebo treťou osobou poverenou obchodníkom. Konanie týkajúce sa Nedoručiteľného tovaru začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka Nedoručiteľného tovaru podľa prvej vety. Ak však obchodník alebo ním poverená tretia osoba po dohode s kupujúcim napriek poskytnutej potrebnej súčinnosti zo strany kupujúceho nezabezpečí vykonanie obhliadky Nedoručiteľného tovaru v primeranej lehote, najneskôr však do 10 dní od doručenia Oznámenia o vytknutí vady obchodníkovi, konanie začína dňom doručenia Oznámenia o vytknutí vady tovaru obchodníkovi.
  2. Obchodník pri odstránení vady zabezpečí odstránenie tovaru a inštaláciu opraveného tovaru alebo náhradného tovaru, ak si to výmena alebo oprava tovaru vyžaduje.
  3. Obchodník zodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená nesprávnou montážou, alebo inštaláciou tovaru, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby v zmysle § 619 ods. 4 Občianskeho zákonníka.
  4. Kupujúci je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje a zároveň je povinný bezodkladne informáciu o svojom rozhodnutí doručiť obchodníkovi, resp. oprávnenej osobe. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje je obchodník alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia vytknutia zodpovednosti za vady.
  5. Zodpovednosť sa nevzťahuje na vady, na základe ktorých si kupujúci s obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy dohodli zníženú cenu a o ktorých s prihliadnutím k tejto okolnosti musel kupujúci vedieť.
  6. Obchodník nezodpovedá za vady tovaru:
  1. ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti obchodníka za vadu tovaru do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady tovaru,
  2. ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,
  3. ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,
  4. ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  5. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru,
  6. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
  7. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
  8. ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
  9. ak vada tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.

 

Ak zásielka nie je kompletná, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú neoznámil zástupcovi obchodníka v súlade s bodom 5.9. týchto obchodných podmienok, neskoršie vytknutie vady tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že vytknuté vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.

  1. O výsledku vybavenia vytknutia zodpovednosti za vady bude obchodník informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení vytknutia zodpovednosti za vady.
  2. Zasielané tovary športovej výživy, potraviny v darčekových košoch a krmivá pre zvieratá majú dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom spotreby, v prípade kratšej exspiračnej doby kontaktuje obchodník kupujúceho telefonicky, alebo e-mailom a zásielka je odoslaná iba so súhlasom kupujúceho.
  3. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru, a prípadné ďalšie vytknutia zodpovednosti za vady sa uplatňujú na základe kúpnej zmluvy a tohto dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
  4. Vybavenie uplatnenej zodpovednosti za vady sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení o vytknutí vady a v potvrdení o vytknutí vady tovaru podľa bodu 8.6. týchto obchodných podmienok.
  5. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal obchodníka o odstránenie vady tovaru podľa bodu 8.3 týchto obchodných podmienok skonzumované a bez ohľadu na výsledok konania o zodpovednosti za vady bude prípadné opätovné vytknutie tej istej jedinečnej vady (nie vady rovnakého druhu) bez predloženia znaleckého odborného posudku alebo odborného stanoviska vydanými akreditovanou, autorizovanou alebo notifikovanou osobou, zamietnuté.
  6. Ustanovenia čl. 8 týchto obchodných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka.

 

  1. Osobné údaje a ich ochrana
  1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je fyzickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.
  3. Kupujúci, ktorý sa v rámci internetového obchodu zaregistroval, si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti "XY (napr. Môj profil)".
  4. Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), obchodník ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané obchodníkom v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
  5. V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže obchodník po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.
  6. Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
  7. Obchodník vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje kupujúceho získavať výlučne na účel uvedený v týchto obchodných podmienkach.
  8. Obchodník vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných podmienkach bude získavať osobné údaje kupujúceho vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia kúpnej zmluvy.
  9. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že obchodník mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:
  1. svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto obchodných podmienok preukazujúce totožnosť obchodníka,
  2. kontaktné údaje obchodníka, resp. zodpovednej osoby obchodníka,
  3. účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim a právny základ spracúvania osobných údajov,
  4. že požadované osobné údaje na účely uzavretia kúpnej zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je kupujúci povinný poskytnúť,
  5. ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f) Nariadenia, že oprávneným záujmom, ktorý obchodník sleduje, je priamy marketing,
  6. identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,
  7. dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
  1. Obchodník vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
  2. Obchodník v súlade s Nariadením poskytuje kupujúcemu, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:
  1. totožnosť a kontaktné údaje obchodníka a v príslušných prípadoch zástupcu obchodníka,
  2. kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby,
  3. účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,
  4. ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm. f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje obchodníka alebo tretia strana,
  5. okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,
  6. v relevantnom prípade informáciu o tom, že obchodník zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,
  7. dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
  8. informácie o existencii práva požadovať od obchodníka prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,
  9. právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
  10. informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je kupujúci povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,
  11. existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania;

Kupujúci má právo získať od obchodníka kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Za akékoľvek ďalšie kópie o ktoré kupujúci požiada môže obchodník účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom na vyhotovenie kópie.

  1. Ak kupujúci uplatní svoje právo podľa bodu 9.11 písomne alebo elektronicky a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo podľa bodu 9.11, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia.
  2. Kupujúci má právo u obchodníka namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak kupujúci namietne takéto spracúvanie, obchodník ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky obchodníkovi a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.
  3. Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.
  4. Obchodník prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť kupujúcemu všetky informácie uvedené v bode 9.11 v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované. Obchodník poskytne informácie elektronicky alebo v súlade s Nariadením inými prostriedkami, na ktorých sa s kupujúcim dohodne.
  5. Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti kupujúceho, poskytne obchodník kupujúcemu bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
  6. Obchodník oznamuje týmto kupujúcemu, že z titulu plnenia uzavretej zmluvy sa pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhom príjemcov:

Direct Parcel Distribution SK s.r.o. , Technická 7 821 04 Bratislava, IČO: 35834498, DIČ: 2021648739, IČ DPH: SK2021648739, zapísaná v Obchodný register okr súdu BA1, oddiel SRO, Vklad č. 26367/B

General Logistics Systems Slovakia s.r.o., so sídlom Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, odd. Sro, vložka číslo 9084/S.

Packeta Slovakia s. r. o.,  so sídlom Kopčianska 3954/39,

851 01 Bratislava, IČO: 48136999, IČ DPH: SK2120099014, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu

Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 105158/B

IN TIME, s.r.o., so sídlom: Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31 342 621, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 4376/B

Slovak Parcel Service s. r. o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31 329 217, zap. v OR OS Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 3215/B

 

  1. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
  1. Ak obchodník nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, je obchodník povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, resp. stornovať objednávku ak kúpna zmluva ešte nebola uzavretá. Stornovať objednávku môže kupujúci telefonicky alebo doručením e-mailu. V prípade, ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané obchodníkom ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a v prípade, ak kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, obchodník je povinný vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcemu.

Ak obchodník z vyššie uvedených dôvodov nie je schopný dodať kupujúcemu tovar v cene, ktorá je uvedená v objednávke a túto skutočnosť oznámi kupujúcemu pred záväznou akceptáciou objednávky, obchodník nie je povinný akceptovať návrh kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy.

V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, resp. stornuje objednávku z dôvodov uvedených v tomto bode týchto obchodných podmienok, je obchodník povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve bez zbytočného odkladu najneskôr však v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia bez toho aby boli kupujúcemu účtované ďalšie poplatky.

  1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 19 a nasl. Zákona v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak obchodník včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 15 Zákona.
  2. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  3. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
    1. tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
    2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
    3. na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.
  4. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  5. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu. Kupujúci môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok.
  6. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných podmienok musí obsahovať informácie, na základe ktorých obchodník dokáže jednoznačne a bez akýchkoľvek pochybností identifikovať objednávku a produkt, ktorý chce zákazník vrátiť. Takými sú napr. aj informácie požadované vo vzorovom formulári na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok: identifikácia kupujúceho, dátum prípadne číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru. Odporúčame uviesť aj preferovaný spôsob, akým má obchodník vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho.
  7. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak kupujúci odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v on-line rozhraní obchodníka.
  8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. To neplatí, ak sa zmluvné strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 21 ods. 3 a 5, a v ust. § 22 ods. 3 Zákona a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.
  9. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
  10. Kupujúci je povinný doručiť obchodníkovi tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.
  11.  Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
  12. Obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy ak kupujúci neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku ale odstúpil iba vo vzťahu ku konkrétnym produktom. Obchodník nemôže kupujúcemu účtovať dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
  13. Obchodník nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob dodania ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie , ktoré si zvolil kupujúci a nákladmi na najlacnejší spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
  14. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. g) Zákona.
  15. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
  16. Obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.
  17. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť obchodníkovi:
    1. hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške
    2. náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.

Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu obchodných podmienok uhradiť obchodníkovi náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

  1. Jednostranné započítanie pohľadávok obchodníka a kupujúceho, ktoré vzniknú odstúpením od zmluvy podľa § 19 ods. 1 Zákona sa zakazuje.
  2. V súlade s ust. § 19 ods. 1 Zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
  • dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií kupujúceho alebo tovaru vyrobeného na mieru,
  • dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
  • dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru predávaných v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
  • dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • dodanie digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol o tom kupujúcemu potvrdenie,
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po plnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  1. Ustanovenia čl. 10 týchto obchodných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka.

 

  1. Záverečné ustanovenia
  1. V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.
  3. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona.
  4. Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia P.O.Box 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

  1. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
  3. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

 

Príloha č. 1

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku)

 

Komu: Bubulákovo s.r.o., Diakovská 14, Šaľa 927 01, info@bubulakovo.sk

 

Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od kúpnej zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............

 

Dátum objednania/dátum prijatia (*) ..............

 

Meno spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ...............

 

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............

 

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..........................

 

Dátum ..................

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

 

 

 

Príloha č. 2

Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak nakupujete ako spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo odo dňa uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese: Bubulákovo s.r.o., Diakovská 14, Šaľa 927 01, info@bubulakovo.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý sme Vám odoslali alebo zaslali, a ktorý sa nachádza ako príloha č. 1 obchodných podmienok. Jeho použitie však nie je povinné. V prípade záujmu máte možnosť vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy aj elektronicky prostredníctvom webového sídla nášho internetového obchodu www.bubulakovo.sk. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom, resp. na inom trvanlivom médiu.

Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Ak je predmetom kúpnej zmluvy kúpa tovaru, môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu, alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na adresu sídla spoločnosti bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho prevzatia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

 

E-mail Facebook Instagram